Wise Eye OverUnity  online magazine, Research and Analysis

Дивовижна машина техно-маестро / The Techno Maestro's Amazing Machine

           Коли НАМ вперше подзвонив схвильований колега і сказав, що він щойно побачив найдивовижніший винахід – магнітний двигун, який майже не споживає електрики, – ми були настільки скептично налаштовані, що відхилили запрошення подивитись його. Якщо технологія була настільки хорошою, ми подумали, чому у них ще не було клієнтів? Про запрошення і компанію ми забули до тих пір, поки через кілька місяців наш друг не подзвонив знову.
           — Гаразд, — сказав він. «Вони щойно продали 40 000 одиниць великій мережі міні-маркетів. Тепер ти побачиш його?
В Японії ніхто не платить за 40 000 вентиляторів охолодження без обґрунтованої впевненості в тому, що вони працюватимуть.
           Маестро
Вулиці східного Сіндзюку всіяні хвостами численних невеликих фабрик і майстерень, які все ще там розташовані – навряд чи можна уявити собі штаб-квартиру технологічної компанії світового класу. Але саме тут нас вперше зустрічає біля майстерні Кохея Мінато Нобуе Мінато, дружина винахідника та співдиректор сімейної фірми.
Сама майстерня схожа на голлівудський декорації гаража винахідника. Всюди розкидані електричні машини, дроти, вимірювальні прилади та акумулятори. Уздовж покритих схемою стін розташовані свердлильні преси, стійки запасних котушок, покриття Perspex та інша атрибутика. А позаду, схиливши голову в задумі, сидить сам 58-річний техно-маестро.
Мінато не новачок у центрі уваги. Насправді, він був артистом більшу частину свого життя, займаючись музикою та продюсуючи співочу кар'єру своєї дочки в США. Він має велику зовнішність, з гучним голосом і довгим хвостиком. Коротше кажучи, ви можете легко уявити його на сцені або в кабріолеті, що курсує уздовж узбережжя Каліфорнії, не згорбившись над масою дротів і котушок у тісних провулках Токіо. До нас приєднуються банкір середніх років та його оточення з Осаки, а також консультант з бухгалтерського обліку та фінансів Юкіо Фунай. Банкір робить швидкий огляд для інвестицій, в той час як решта з нас просто хочуть перевірити, чи дійсно магнітні двигуни Мінато працюють. Прототип охолоджувача автомобільного кондиціонера, що стоїть на лавці, виглядає так, ніби він помістився б у Toyota Corolla і швидко привертає нашу увагу. Бачити – значить вірити, що Нобуе проводить нас через функції та операції кожної з машин, починаючи з простого пояснення законів магнетизму та відштовхування. Вона демонструє «колесо Мінато», приводячи в дію магнітну паличку ротор з магнітним покриттям.
Уважно подивившись на ротор, ми побачимо, що він має понад 16 магнітів, вбудованих під нахилом — очевидно, для того, щоб машини Мінато працювали, розташування та кут нахилу магнітів мають вирішальне значення. Після того, як вона вводить колесо в життя, воно продовжує обертатися, доводячи принаймні, що конструкція не страждає від магнітного блокування.
Потім вона переміщує нас до наступного пристрою, важкої машини, підключеної до крихітного акумулятора. Судячи з усього, навантаження на машину - це ротор вагою 35 кг, який можна було б легко використовувати в пральній машині. Після того, як вона натискає на перемикач, величезний ротор обертається зі швидкістю понад 1500 об/хв без зусиль і безшумно. Лічильники показують вхід і вихід живлення. Раптом джерело живлення потужністю близько 16 Вт приводить в рух пристрій, який повинен споживати не менше 200-300 Вт.
Нобуе пояснює нам, що цей та всі інші пристрої використовують електричну енергію лише для двох електромагнітних статорів по обидва боки кожного ротора, які використовуються для того, щоб штовхати ротор повз точку блокування, а потім до наступної дуги магнітів. Судячи з усього, кут і відстань між магнітами такі, що коли ротор рухається, відштовхування між статорами і полюсами ротора утримує ротор плавно рухатися проти годинникової стрілки. У будь-якому випадку, це вражає.
             Далі переходимо до агрегату з двигуном, підключеним до генератора. Те, що ми бачимо, вражає. Лічильники показали вхід на електромагніти статора приблизно 1,8 вольта і вхід 150 мА, а від генератора 9,144 вольта і вихід 192 мА. 1,8 x 0,15 x 2 = 540 мВт на вході та 9,144 x 0,192 = 1,755 Вт на виході.
Але за законами фізики від пристрою не можна отримати більше, ніж ви в нього вкладаєте. Ми згадуємо про це Кохею Мінато, заглядаючи під верстак, щоб переконатися, що там немає прихованих проводів.
            Мінато запевняє, що він не переступив законів фізики. Сила, що подає незрозумілу додаткову потужність, створюється магнітною силою постійних магнітів, вбудованих у ротор. «Я просто використовую одну з чотирьох фундаментальних сил природи», — каже він.
Хоча в школі ми дізналися, що магніти завжди біполярні, і тому магнітно-індукований рух завжди закінчується замкненим станом рівноваги, Мінато пояснює, що він точно налаштував позиціонування магнітів і час імпульсів до статорів до такої міри, що відштовхування між ротором і статором (нерухоме зовнішнє магнітне кільце) є тимчасовим. Це створює подальший рух, а не блокування. (Див. бічну панель на сторінці 41 для повного пояснення).
            Реальна продукція
Nobue Minato підводить нас до двох пристроїв, які можуть переконати потенційного інвестора в тому, що це все по-справжньому.
По-перше, вона показує нам прототип вентилятора охолодження, який виготовляється для 14 000 торгових точок мережі магазинів (по 3 вентилятори на розетку). Блок виглядає майже ідентично вентилятору виробництва Mitsubishi поруч із ним, який зараз широко використовується. Під час тесту потік повітря від обох блоків приблизно однаковий.
Інший блок - це прототип автомобільного кондиціонера, який привернув нашу увагу, коли ми зайшли. Це прототип для Nippon Denso, найбільшого японського виробника автомобільних кондиціонерів. Агрегат напрочуд компактний і має такі ж контури та розміри, як і звичайний агрегат. Виробничі навички Мінато явно вдосконалюються.
Банкір і його інвестиція
           Мінато мають вагомі підстави скаржитися на соціальну і культурну одноманітність Японії. Протягом багатьох років люди вважали його диваком, який заробляє на життя грою на фортепіано, а банкіри та інвестори уникали його через його звичку стверджувати, що він відкрив проривну технологію самостійно – без будь-якої формальної освіти.
Однак банкір з Осаки встає після лекції і оголошує, що перед тим, як піти, він виділить 100 мільйонів японських єн в інвестиційний пул.
Мінато повертається до нас і посміхається. Ми принесли йому удачу, і це був його третій інвестор за стільки тижнів, який підтвердив інтерес.
Колиудиторія пішла, ми запитуємо Мінато, що він планує зробити для комерціалізації технології. За його словами, його план на гру простий і зрозумілий. Він хоче зберегти контроль над ситуацією і хоче комерціалізувати технологію в Японії, де він відчуває, що зможе забезпечити правильну роботу. Чому він не їде безпосередньо до США чи Китаю? Він припускає, що його досвід в обох країнах був не дуже успішним. «Перший етап є критично важливим з точки зору створення хорошої продукції та вдосконалення технології. Я не хочу при цьому займатися юридичними проблемами та крадіжками інтелектуальної власності».
               Тим не менш, експорт і ліцензування технології стоять на його порядку денному, і Мінато спілкується з різними потенційними партнерами в інших країнах.
У той час як у іншого винахідника може виникнути спокуса передати все на аутсорсинг більшій корпорації, частиною того, що рухає Мінато, є його бачення соціальної справедливості та відповідальності. 40 000 двигунів для мережі міні-маркетів виробляються групою дрібних виробників в Ота-ку і Бункьо-ку, на внутрішній півночі Токіо, який стає регіональним іржавим поясом. Мінато захоплений баченням відродження цих невеликих майстерень, які до 80-х років були основою виробничого та економічного дива Японії. Їхній рівень знань гарантує, що якість двигунів буде такою ж високою, як і у будь-якої великої компанії.
              Міжнародна підготовка Незважаючи на те, що він планує спочатку робити все всередині країни, Мінато добре підготовлений до міжнародних ринків. На його рахунку шість років життя і ведення бізнесу в Лос-Анджелесі на початку 90-х, а також патентний захист більш ніж 48 країн. Його навряд чи можна назвати провінційною перспективою. 
Його американський досвід прийшов після того, як він 15 років заробляв на життя грою на фортепіано. Він почав працювати над своїм винаходом у середині 70-х років. Ідея дизайну магнітного двигуна з'явилася під час гри на піаніно, коли його осяяло натхнення.
Але в 1990 році Мінато вирішив покинути все, щоб допомогти своїй доньці Хіроко, яка у віці 20 років вирішила, що хоче стати зіркою ритм-енд-блюзу в США. Мінато глибоко вірить у сім'ю: "Якщо Хіроко збирається знайти славу і багатство в США, татові краще бути поруч, щоб допомогти їй у цьому. Йому вдалося допомогти Хіроко досягти першого місця в танцювальному чарті Великобританії в 1995 році.
У 1996 році Мінато повернувся до Японії зі своїм проектом магнітного двигуна. Наступного року він продемонстрував свої прототипи національним енергетичним компаніям, урядовцям та іншим на п'ятиденній конференції в Мехіко. Інтерес був відчутним, і Мінато зрозумів, що його винахід може задовольнити глобальну потребу в енергозберігаючих пристроях.
Подальші презентації та виступи в Кореї та Сінгапурі ще більше зміцнили його прагнення втілити винахід у життя, і він зміг залучити кількох інвесторів на ранніх стадіях.
Наприкінці 90-х Мінато продовжував удосконалювати свої прототипи. Він також підтримував постійний контакт зі своїм юристом, реєструючи патенти в основних країнах світу. Завдяки своєму досвіду в США він зрозумів, що правовий захист має вирішальне значення, навіть якщо це означає затримку випуску технології на кілька років.
За іронією долі, на той час, коли він отримав патенти в 47 країнах, японське патентне відомство відмовило йому на підставі того, що "[винахід] не може працювати" і що він якимось чином сфабрикував формулу винаходу.   Але через кілька місяців вони були змушені відмовитися від свого рішення після того, як патентне відомство США визнало його винахід і видало йому перший з двох патентів. Як зазначає Мінато: "Як це типово для японських недалеких бюрократів, їм потрібно було, щоб керівництво США визнало, що мій винахід є справжнім".
До 2001 року Мінато вдосконалили свої двигуни і зустрілися з достатньою кількістю потенційних інвесторів, щоб розпочати серйозні міжнародні відносини, спочатку з саудівською компанією, а потім з компаніями в США та інших країнах.  Однак доля завдала інвесторам і бізнесу Мінато серйозного удару, коли у Нью-Йорку стався напад на Всесвітній торговий центр. Саудівці відступили, і плани Мінато повернулися на круги своя.
              Зараз Мінато знову готовий до руху. Маючи перше замовлення в роботі і ще більше замовлень, які чекають на успішні прототипи, він вирішив, що інвестори не обов'язково мають бути первинними партнерами. Він активно приймає запити від корпоративних інвесторів, які можуть принести з собою стратегічні переваги та корпоративну довіру. Його компанія, Japan Magnetic Fan, зробить низку оголошень про залучення інвестицій у першому та другому кварталах 2004 року.

               Наслідки:
Двигуни Мінато споживають лише 20 або менше відсотків потужності, ніж звичайні двигуни з таким же крутним моментом і потужністю. Вони прохолодні на дотик і майже не створюють акустичних або електричних шумів. Вони значно безпечніші та дешевші (з точки зору споживаної потужності), а також екологічніші.
Наслідки величезні. Тільки в США майже 55 відсотків електроенергії в країні споживається електродвигунами. У той час як більшість заводських операторів купують найдешевші двигуни, такі організації, як NEMA (Національна асоціація виробників електротехніки), постійно інформують їх про те, що витрати на експлуатацію двигуна протягом типового 20-річного терміну служби складають лише 3 відсотки від загальної суми, а витрати на електроенергію – 97 відсотків. Немає нічого незвичайного в тому, що двигун вартістю 2000 доларів споживає 80 000 доларів електроенергії (за ціною 0,06 цента за кіловат-годину).
            З 1992 року, коли на федеральному рівні США було прийнято законодавство про ефективність, ефективність двигуна стала пріоритетом, а двигуни, що заощаджують близько 20 відсотків на рахунках за електроенергію, вважаються високоефективними. Minato збирається представити двигун, який заощаджує 80 відсотків, переводячи його в абсолютно новий клас: експлуатаційні витрати в 80 000 доларів впадуть лише до 16 000 доларів. Це значна економія, якщо помножити її на мільйони двигунів, що використовуються в США і Японії, а в кінцевому підсумку і в усьому світі.
                 Винахід
Мінато та його здатність споживати значно менше енергії та працювати без тепла та шуму роблять його ідеальним для побутової техніки, персональних комп'ютерів, мобільних телефонів (мініатюрний генератор знаходиться в розробці) та інших споживчих товарів.
Магнітний двигун обійдеться дешевше, ніж стандартний двигун, так як вузли ротора і статора можна встановити в пластикові корпуси, через те, що система виділяє дуже мало тепла. Крім того, з огляду на енергоефективність двигуна, він добре підійде для будь-якого застосування, де двигун має обмежену енергію для його приводу. Хоча розробка все ще зосереджена на заміні існуючих пристроїв, Мінато каже, що його двигун має достатній крутний момент для живлення автомобіля.
За допомогою магнітного двигуна можна приєднати генератор до двигуна і виробляти більше електроенергії, ніж було вкладено в пристрій. Мінато каже, що середній ККД на його моторах становить близько 330 відсотків.
              Згадка про пристрої Over Unity у багатьох наукових колах викличе крижаний скептицизм. Але якщо ви можете погодитися з ідеєю про те, що пристрій Мінато здатний створювати рух і крутний момент за допомогою своєї унікальної, стійкої силової установки з постійними магнітами, то має сенс, що він здатний отримати від пристрою більше, ніж він вкладає з точки зору електричної потужності. Дійсно, якщо пристрій може виробляти надлишок електроенергії протягом більш тривалих періодів, він знадобиться кожному домогосподарству в країні.
«Я займаюся цим не заради грошей», — каже Мінато. "Я досяг успіху у своїй музичній кар'єрі, але я хочу зробити свій внесок у суспільство, допомагаючи виробникам вулиць тут, у Японії, та в інших країнах. Я хочу змінити тенденції, спричинені великими транснаціональними корпораціями. Тут є місце і корпораціям. Але, як навчила нас нафтова промисловість, енергетика – це та сфера, де такий проривний винахід не можна довіряти великим компаніям».
Колись Мінато був близький до того, щоб укласти угоду з Enron. Але сьогодні він твердо взяв на себе місію підтримувати малих і незалежних, а також подорожувати по всьому світу разом з ними і своєю дивовижною машиною. «Наш план полягає в тому, щоб об'єднати невеликі компанії та об'єднати їхні таланти, і одного дня виробляти технології в широкому спектрі галузей».

***


 інші посилання, які стосуються цього винаходу /  other references that address this invention:

 http://www.rexresearch.com/minato/minato.htm  



Джерело: https://www.japaninc.com/article.php?articleID=1302
Категорія: Technology News | Додав: WiseEyeOU (2024-01-18) | Автор: Джон Додд
Переглядів: 25 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0